4 Kasım 2009 Çarşamba

Bizim İçin Arkadaşlarımız Ne Dediler?

Selam herkese beni nasıl bulup davet ettiğinizi yada kimin tanıyıp davet ettiğini bilmiyorum ama davet edene teşekkür ederim 13 yaşımda çıraklıkla başladaım ama aynı zamanda mühendislik fakültesine kadarda eğitim aldım yani hem mektepli hem alaylı bir elektrikçiyim her nekadar mühendisi olamasamda fakültenin sonsınıfına kadar okudum ama bitirmek kısmet değilmiş işte herkese tekrar selamlar
17 Haziran 2009

merhaba arkadaşlar bende yeni katıldım bu gruba.teşekkürlerimi sunuyorum.yardımlaşmayı unutmayalım.
18 Haziran 2009

Elektronik&Telekom uzerine calisan tecrubeli muhendisten herkese merhaba
21 Eylül 2009


guruba davet etdiğiniz içi teşekürler 20 senelik elektirikciyi herkese selam lar

merhaba arkadaşlar şantiyeden hepinize selamlar
9 Temmuz 2009
merhaba.rusyadan.dunyayi yakan gurup.ben kimsiniz dimiyorum
9 Temmuz 2009


ben mecit karakaş şanlı urfa birecikte elektirikçiyim 5sene birecik barajında çalıştım marmariste julyen otelde teknik servis olarak çalıştım dubaide çalıştım libyada çalıştım şuan memleketteyim
16 Temmuz 2009

slm bende elektrikçiyim ama şu anda askerdeyim herkese selam
9 Ağustos 2009



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder