4 Kasım 2009 Çarşamba

İş Eleman Duyurularımız

ben adana ceyhanda oturuyorum. 4 yıllık elektrik öğretmenliği mezunuyum. iş bakıorum ihtiyacı olanlar cevap yazabilirler
7 Eki.2009


tekniker malatyada çalışmak üzere cep 2538 875 91 75
3 Eki. 2009
barış öğütçü ünüversite 2 yıllık mezunu teknikerim
teknikere ihtiyacı olan cewap bekkliyorum
3 ekim 2009
ben aydında ikamet ediyorum.
bana iş imkanı sunabilecek iş veren arıyorum,
aydın çevresinde veya yurtiçi ,yurt dışıda olabilir ve şartlar iyileştirildigi sürece işin nerede oldugu sorun degil ,( ev elektirik tesisatı ,elektirikli ev aletleri tamir, bakım ,onarımı , motopomp panoları gibi belli başlı işlerden anlarım .) E sınıfı ehliyete sahibim mesleki bilgim geyet iyi oldugunu belirtirim. iletişim adresim: ayyildiz.tr@hotmail.com cep tel:0543 829 09 34
27 Ağu. 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder